Історія FromusМожливість вибирати з багатьох варіантів може одночасно бути і подарунком, і проблемою. Коли мова йде про професії, людина ризикує хапатися за все підряд, але ні в чому не досягати професіоналізму. Те саме стосується і бізнесу: широкий асортимент продуктів часом розосередження уваги і можливості виробника, так що в результаті страждає якість.

На щастя, ці проблеми не стосуються Тетяни Ніколаєнко. Про її бренд трикотажного одягу FROMUS ми сьогодні розповідаємо в рамках ініціативи Forbes Ukraine з підтримки малого бізнесу #ПохвалиМалого.

Визначитися з напрямом навчання в університеті Тетяні було просто - скільки себе пам'ятає, дівчина хотіла шити. Закінчивши ВНЗ конструктором, вона пропрацювала за фахом 10 років в якості найманого працівника, перш ніж відчула, що має достатньо досвіду і пристрасне бажання робити те ж, але по-своєму. «Досвід роботи на інші компанії дав мені можливість зробити висновки і не допускати тих помилок, від яких, як мені здавалося, страждав бізнес роботодавців. Зокрема, мене завжди обурювало сліпе слідування моді і спроби шити все, що добре продається саме зараз, відсутність стратегічного мислення, - пояснює підприємниця. - Усвідомлення власного професіоналізму, ясне розуміння ніші, в якій ти неперевершений - ось у чому, на мою думку, секрет успіху.

Коли я нарешті «дозріла» відкрити власну компанію, я чітко визначила напрямок, в якому ми будемо працювати: одяг з трикотажу. 6 років тому брендів, які якісно працювали з цим матеріалом, практично не існувало. У той же час клієнти, які прийшли до FROMUS ще в 2014 році, до цих пір залишаються з нами. Вони знають, що певні базові одиниці гардеробу - наприклад, гольфи або повсякденні трикотажні костюми - ми робимо дуже якісно. Цього їм досить, щоб не витрачати час на пошуки нових варіантів. Навіщо, якщо мова йде про вічні речі, яких не стосуються «гарячі тренди сезону»? »

У 2015 році Тетяна відчула - час інвестувати в розвиток справи. «Можна сказати, що вийти на новий рівень професіоналізму мене підштовхнули рулони з тканиною, - сміється дівчина. - Одного разу я зрозуміла, що моя квартира завалена цієї «сировиною». Отже, бренду був потрібен власний цех». Тоді ж Ніколаєнко закупила професійне обладнання для роботи з тканиною, в цілому «вклавши» в справу близько $ 4000.

Надалі бізнес впевнено набирав обертів, щорічно збільшуючи виручку на 35% -40%. Тетяна навіть зважилася відмовитися від концепту монобренду: розширення продуктової лінійки було заплановано на 2020 рік. На заваді став карантин. «Довелося все відкласти на невизначений термін, але я рада, що вийшло зберегти колектив. Під час карантину ми шили маски, знаходили корпоративні замовлення. І відчутно допомагали продажі через власний сайт », - пояснює підприємниця.

Партнером ініціативи #ПохвалиМалого виступає компанія Mastercard.

Джерело: https://subscribe.forbes.ua/