RU UA
RU UA
21-12-2020
Історія FROMUS в рамках ініціативи Forbes Ukraine з підтримки малого бізнесу

Можливість вибирати з багатьох варіантів може одночасно бути і подарунком, і проблемою. Коли мова йде про професії, людина ризикує хапатися за все підряд, але ні в чому не досягати професіоналізму. Те саме стосується і бізнесу: широкий асортимент продуктів часом розосередження уваги і можливості виробника, так що в результаті страждає якість.

На щастя, ці проблеми не стосуються Тетяни Ніколаєнко. Про її бренд трикотажного одягу FROMUS ми сьогодні розповідаємо в рамках ініціативи Forbes Ukraine з підтримки малого бізнесу #ПохвалиМалого.

Визначитися з напрямом навчання в університеті Тетяні було просто - скільки себе пам'ятає, дівчина хотіла шити. Закінчивши ВНЗ конструктором, вона пропрацювала за фахом 10 років в якості найманого працівника, перш ніж відчула, що має достатньо досвіду і пристрасне бажання робити те ж, але по-своєму. «Досвід роботи на інші компанії дав мені можливість зробити висновки і не допускати тих помилок, від яких, як мені здавалося, страждав бізнес роботодавців. Зокрема, мене завжди обурювало сліпе слідування моді і спроби шити все, що добре продається саме зараз, відсутність стратегічного мислення, - пояснює підприємниця. - Усвідомлення власного професіоналізму, ясне розуміння ніші, в якій ти неперевершений - ось у чому, на мою думку, секрет успіху.

Коли я нарешті «дозріла» відкрити власну компанію, я чітко визначила напрямок, в якому ми будемо працювати: одяг з трикотажу. 6 років тому брендів, які якісно працювали з цим матеріалом, практично не існувало. У той же час клієнти, які прийшли до FROMUS ще в 2014 році, до цих пір залишаються з нами. Вони знають, що певні базові одиниці гардеробу - наприклад, гольфи або повсякденні трикотажні костюми - ми робимо дуже якісно. Цього їм досить, щоб не витрачати час на пошуки нових варіантів. Навіщо, якщо мова йде про вічні речі, яких не стосуються «гарячі тренди сезону»? »

У 2015 році Тетяна відчула - час інвестувати в розвиток справи. «Можна сказати, що вийти на новий рівень професіоналізму мене підштовхнули рулони з тканиною, - сміється дівчина. - Одного разу я зрозуміла, що моя квартира завалена цієї «сировиною». Отже, бренду був потрібен власний цех». Тоді ж Ніколаєнко закупила професійне обладнання для роботи з тканиною, в цілому «вклавши» в справу близько $ 4000.

Надалі бізнес впевнено набирав обертів, щорічно збільшуючи виручку на 35% -40%. Тетяна навіть зважилася відмовитися від концепту монобренду: розширення продуктової лінійки було заплановано на 2020 рік. На заваді став карантин. «Довелося все відкласти на невизначений термін, але я рада, що вийшло зберегти колектив. Під час карантину ми шили маски, знаходили корпоративні замовлення. І відчутно допомагали продажі через власний сайт », - пояснює підприємниця.

Партнером ініціативи #ПохвалиМалого виступає компанія Mastercard.

Джерело: https://subscribe.forbes.ua/


схожі новини

Як це - робити мас-маркет в україні. Досвід Fromus
16-10-2020
FROMUS - український мас-маркет бренд базового трикотажного одягу. Ми побували в майстерні марки і підгледіли процес створення одягу, починаючи від лекал і закінчуючи сортуванням готових виробів на складі. Як створювалося виробництво і як бренду вдається утримувати доступні ціни, нам розповіла авторка FROMUS Тетяна Ніколаєнко.
Читати далі
FROMUS - український мас-маркет бренд трикотажного одягу
10-09-2020
Основним напрямком бренду був обраний трикотаж, який в руках професіоналів може стати шедевром дизайну і зручною річчю одночасно. Трикотажне полотно завжди приємне до тіла і в носінні зовсім не обмежує ваші рухи і бажання.
Читати далі
Склад трикотажу, який ми використовуємо, і догляд за ним
06-09-2019
Ми всі неодноразово стикалися з проблемою «зіпсованих речей» після прання. Щоб одяг довше зберігав свій зовнішній вигляд, необхідно навчитися правильно за ним доглядати. Команда FROMUS підготувала для вас корисну статтю про те, як правильно доглядати за різним складом трикотажу для того, щоб наш одяг служив вам якомога довше.
Читати далі